Stres? Vyzkoušejte těchto 5 potravin a dejte mu sbohem!

Je úplně jedno, jestli jste ve stresu kvůli práci, problémům v rodině či úplně něčemu jinému. Každý druh stresu vede k těm samým negativním důsledkům: problémy se srdcem, obezita, zažívací potíže, nespavost, atp… Je mnoho nebezpečných důsledků stresu, a proto přinášíme seznam potravin, které díky kterým budete vůči stresu odolnější ´. A navíc jsou zdravé. 

1) Špenát

Možná vás to překvapí, možná ne. Špenát je často zařazován mezi superpotraviny. Obsahuje hořčík, železo, vitamin B. Špenát můžete kombinovat s dalšími druhy zeleniny, tvořit z něj saláty, nebo jej uvařit k obědu.

2) Losos

To, že jsou ryby zdravé, ví snad každý. Kromě omega-3 mastných kyselin obsahuje bílkoviny, hořčík, vitamin B a železo. Kromě toho, že vás takový losos naladí na tu správnou náladu, vás udrží v bdělosti a také je výhodou to, že po něm nepřiberete!

3) Avokádo

Avokádo je bohaté na vitamíny B, B6, E a kyselinu listovou; navíc obsahuje nenasycené tuky podporující hubnutí. Můžete jej jíst samotné, přidávat ho do smoothie, nebo si z něj vytvořit zeleninový salát.

4) Hořká čokoláda

Cukr obecně vyvolává lepší náladu a snižuje napětí a únavu, ovšem pokud sáhnete po kvalitní hořké čokoládě, nejenže vás zbaví stresu, ale také si skvěle pochutnáte a přitom zdravě. Ale pozor, musí jít o kvalitní čokoládu s nejméně 70 % kakaa!

5) Mandle

Oříšky a semínka byste měli zařadit do svého jídelníčku i v případě, že vás stres netrápí. Pokud jste však obklopeni stresem, pro vás jsou oříšky nutností! Hlavním bojovníkem proti stresu jsou pak mandle, které snižují napětí v těle. Mají velký obsah hořčíku a stačí jich sníst denně jen dvacet.

 

NEPŘEHLÉDNĚTE

loading…

MOHLO BY VÁS TAKÉ ZAJÍMAT

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Spočítejte *