Jamie Oliver vybral 14 potravin, kterými si zajistíte dlouhý a zdravý život

FacebookTwitterGoogle+Email

jamie oliverJamie Oliver je světoznámý kuchař, který se proslavil především díky televizní obrazovce. Jelikož velmi rád cestuje, v jeho kuchyni můžete ochutnat speciality z různých koutů světa.

Spolu se sbíráním tradičních receptů se Jamie snažil ještě pochytit a zaznamenat potraviny, které vám zaručí zdravý a dlouhý život.

Jamie Oliver navštívil mnoho zemí po celém světě, například Costa Ricu, Japonsko nebo Řecko a sestavil seznam, který obsahuje 14 potraviny, které jsou ale snadno dostupné v každém obchodě.

„Nemluvíme zde třeba o bobulích goji. Potřebujeme nalézt jednoduché přísady, ze kterých vykouzlíme jednoduché pokrmy“

řekl britský kuchař.

Doporučuje také, abyste svůj jídelníček nestavěli na masu a velmi ho omezili nebo úplně vyřadili, pili hodně vody a hlavně nevynechávali snídaně. „Když jsem cestoval po světě, setkal jsem se s mnoha lidmi, kteří za sebou už mají dlouhý a produktivní život. A po ránu si vždy dopřávali bohaté snídaně.“

Asi už hoříte zvědavostí, které potraviny Jamie Oliver vybral do svého seznamu. Tady jsou:

1/ Vejce jako zdroj bílkovin, vitamínu D, A, B2 a B12, kyseliny listové a jódu.

2/ Kozí mléko, které je plné vápníku, bílkovin a vitamínů.

3/ Ryby, tělu prospěšné díky vysokému obsahu omega 3 mastných kyselin.

4/ Batáty, neboli sladké brambory, obsahuje vitamíny A, B5 a B6.

5/ Bylinky a zelenina jsou bohaté na hořčík a kyselinu listovou.

6/ Tofu, výrobek ze sóji, vám dodá základní aminokyseliny, železo a vápník.banner square

7/ Vlašskými ořechy doplňte měď, kyselinu listovou a hořčík.

8/ Černé fazole obsahují vysoký obsah vlákniny, železa, kyseliny listové a hořčíku.

9/ Čerstvé ovoce je známé pro své bohaté vitamíny.

10/ Řasy jsou zdrojem železa a vitamínu B12.

11/ Divoká rýže, oproti klasické rýží, je bohatá na vlákninu, hořčík a fosfor.

12/ Česnekem doplníte vitamín C a B6, mangan, selen a plno dalších antioxidantů.

13/ Krevety, které jsou plné hořčíku, zinku, selenu a vitamínů.

14/ Pálivá paprika, se svým vysokým obsahem vitamínu A a C a anitioxidantů.

Sami můžete vidět, že potraviny, které Jamie Oliver vybral, jsou snadno dostupné a téměř každý kuchař z nich dokáže připravit plno chutných pokrmů. A kterými potravinami si prodloužíte život vy?


VELMI NÁS POTĚŠÍTE, KDYŽ NAŠI STRÁNKU PODPOŘÍTE A DÁTE NÁM LIKE.

Zdroj: Jamie Oliver reveals the 14 superfoods that will help you live to 100

KAM DÁL 

Mohlo by se vám líbit...

AlternativníMagazín.cz na Facebooku

error: Content is protected !!