6 nejlepších cvičení na vnitřní stranu stehen: provádějte jednou denně a vaše nohy budou neodolatelné!

FacebookTwitterGoogle+Email

stehna-cvik04Každá žena sní o tenkých, štíhlých, vyrýsovaných nohou, které vypadají v těsných dřínách nebo krátké sukni neodolatelně. Techto 6 skvělých cvičení na vnitřní stranu stehen vám může pomoci (pokud budete cvičit pravidelně), aby se vaše sny staly pravdou.

1. cvičení – žába

stehna-cvik01Začněte v leže s nohama směrem nahoru. Paty by měly být u sebe a špičky od sebe. Poté začněte nohy přitahováním ohýbat v kolenou a opět narovnávat. Děláte vlastně takový obrácený dřep.

Cvičení opakujte 10x ve třech sériích. Mezi jednotlivými sériemi si udělejte přestávku v délce 1 minuty.

2. cvičení – výpad

stehna-cvik02Stůjte ve vzpřímené postoji s nohama roztaženýma na šířku ramen a nataženýma rukama dopředu udělejte levou nohou úkrok doleva. Pravou nohou pak proveďte přídřep přičřemž ve spodní poloze chvíli zůstaňte. Poté vstaňte a udělejte totéž s druhou nohou.

Cičení opakujte 10-15 krát s každou nohou.

3. cvičení – mačkání míče

stehna-cvik03Lehněte si na záda, s ohnutými koleny, mezi které umístíte cvičební míč. Udržujte ruce podél těla a zvedněte svou pánev.

Vydržte v této pozici po dobu 30-60 sekund při současném stlačování míč mezi koleny. Poté se vraťte se do výchozí polohy.

Cičení opakujte 5 krát.

4. cvičení – nůžky

stehna-cvik04Lehněte si na záda, s rukama na zemi. Zvedněte nohy 30 cm vysoko a vzájemně je překřižujte jako byste vykonávali pohyb, který připomíná stříhání nůžkami.

V jedné sérii nohy překřižte 10x (bez přestávky) a provádějte 3 série. Nohy by se neměly dotákat země.

5. cvičení – porazir odpor

stehna-cvik05Stůjte v postoji na šíři vašich ramen a do poloviny lýtek umístěte fitness gumu. Poté zvedněte levou nohu a udělejte úkrok do strany abyste překonali odpor gumy. Poté vraťte nohu do původní polohy.

Cvičení provádějte 10x s každou nogou ve 3 sériích.

6. cvičení – intenzivní napnutí

stehna-cvik06Lehněte si na levý bok a použijte svou ruku k podepření hlavy. Potom ohněte pravé koleno a položte jej na zem před tělo. Poté, zvedněte pravou nohu do 30 cm výšky.

Cvičení provádějte 10-15 krát s každou nohou ve třech sériích.


VELMI NÁS POTĚŠÍTE, KDYŽ NAŠI STRÁNKU PODPOŘÍTE A DÁTE NÁM LIKE.

Zdroj: The Best Exercise for Inner Thighs: Do It Once a Day and Your Legs Will Be Irresistible!

KAM DÁL 

Mohlo by se vám líbit...

1 odpověď

  1. H.Pírková napsal:

    Děkuji za úžasné příspěvky. Každý den se doslova těším na nový.

AlternativníMagazín.cz na Facebooku

error: Content is protected !!